A beszerzési szoftverünk használatával hatékonyan intézheti beszerzését. Ezzel a modullal nyilvántarthatja, kontrollálhatja, valamint az előre beépített funkciókat alkalmazva gyorsan és rugalmasan tervezésheti meg beszerzéseit.


Az alábbiakban részletesen bemutatjuk a MODUS beszerzési szoftver főbb jellemzőit.

A modul (beszerzési szoftver) főbb összetevői:

  • Beszállítók nyilvántartása, értékelése, minősítése.
  • Beépülési jegyzék (receptúra) alapján a termelési terv beépülő anyag igényének számítása.
  • Cikkenként a lehetséges beszállítók nyilvántartása.
  • Beszerzések tervezése, beszerzési rendelés generálása: Beszerzési javaslat összeállítása a termelési terv anyagigénye, illetve kereskedelemben a napi értékesítési rendelések alapján. A rendelések összeállításánál a program a már elindított beszerzési rendeléseket, az aktuális készletadatokat is figyelembe veszi. A rendelési mennyiségre tett javaslatnál a szállítási napok számát és a rendelhető minimum mennyiséget, továbbá a gyűjtőcsomag bonthatóságot is figyeli a program. Puffer készletet (minimum készlet) állítható be.
  • Keretszerződések nyilvántartása szállítási ütemezéssel, visszaigazolásokkal, minőségi specifikációk felvitele.
  • A szerződések teljesítésének vizsgálata a raktári bevételezések alapján. Várható beérkezések és szállítási elmaradások kimutatása.
  • Beszállítások megszervezése, ütemezése.
  • A beérkező szállítmányok mennyiségi, minőségi átvétele, visszafordítás reklamáció, egységrakomány képzése.
  • Szállítói számlák mennyiségi ellenőrzése a raktári bevételi bizonylatok alapján.
  • Több telephelyes cégek kezelése.
  • A rendeléshez a következő státuszokat lehet hozzárendelni (időrendi sorrendben):
    • bevitel alatt
    • rendelés véglegesítve
    • visszaigazolt
    • teljesítés alatt
    • teljesített
    • lezárt
  • Bármely rendelés utólagos nyomtatása, lekérdezésére van lehetőség.
  • Opcionálisan lehetőség van a rendelés automatikus e-mail generálása, melyhez szükséges valamilyen levélkezelő szoftver (pl. Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook).
  • A beszerzéshez a raktári modulban áruátvételi funkció kapcsolódik.

A Beszerzési modulunk vállalatirányító rendszerünk egyik része, mely moduláris felépítésű. Minden modul önállóan is használható. Az egyes alkalmazások szinte tetszés szerint építhetők egymás mellé. Több modul együttes használata növelik egymás hatékonyságát. A MODUS Integrált Vállalatirányítási Rendszer további moduljairól ITT tájékozódhat.

 

integrált vállalatirányítási rendszer
LinkedIn